26 Mayıs 2011 Perşembe

Massimiliano Perasso

Beni biraz olsun tanıyanlar ve fotoğrafla ilgilenenler sanırım artık ne tür fotoğraflardan hoşlandığımı biliyorlar, bilmeseler de bir şekilde hissediyorlar. İşte bu az ve güzel insanlardan biri beni Perasso'yla tanıştırdı.


Perasso'nun fotoğraflarındaki yalınlık, bulanıklık ve bunların benim üzerimde bıraktığı etkiyi açıklamakta gerçekten güçlük çekiyorum. Ancak 'bleary mood'(sisli ruh hali) serisini gördüğümde gözlerimin dolduğunu söyleyebilirim. Çok ben'dendi, bir o kadar da uzaktı belki.
Sonsuz değil ama sonlu da olmayan fotoğraflar bunlar.
Bir diğer etkilendiğim serisi ise 'close to me' (bana yakın). Ancak yine de sisli ruh hali daha çok etkiledi, belki ilk onu gördüğümden.
Aşağıda sisli 'bleary mood' serisinden birkaç fotoğraf paylaşıyorum.










































Kimdir?
Massimiliano Perasso 1980 İtalya, Genova doğumlu. Roma'daki La Sapienza Üniversitesi'nde mühendislik okuduktan sonra kendini fotoğrafçılığa adamaya karar verdi. 2009 yılında Scuola Romana di Fotografia'dan (Roma Fotoğrafçılık Okulu) mezun oldu. Genellikle kişisel ve introspektif röportajlara odaklanıyor.
-mühendislik okuduktan sonra kendini fotoğrafa adaması: etkilenmek için bir başka sebep gibi.


Bleary mood'u izlemek için buraya,
İnternet sitesi için şuraya tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder